Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110525 - Onsdag



Hej!
Det var ett tag sedan man var här inne och uppdatera lite. Fast egentligen så finns har jag inget roligt att dela med mig. Livet rullar på vanligt, (jobbjobbjobb) typ. Det får ni ju all the time. Men en rolig sak med igår var att efter jobbet så drog jag, mamma & pappa och kollade på en längehet i haga. Egentligen så var det min bror som skulle kolla på den. Men han jobbar ju borta.

Så vi fick vara "hans" ögon. Personligt så tycker jag att den inte var så fin. Gamla tapeter och skitiga dessutom och så var det ganska dålig luft där inne eftersom hon bodde där hade gått bort och hon hade inte vart där på länge. Så om man får för fastighetsägaren så kan man ju allt renovera, byta tappeter eller måla.


Ja, vad tycker ni? tråkiga färger inte sant?






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?