Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110523 - Lite motion



Hellu there!
Nu har jag och min syster precis ätit en god frukost. Innan det så möttes vi vid himpa för lite motion. Vi gick först ett varv, och sedan så joggade vi andra varvet och jag känner mig stolt att ha klarat ett helt varv. Ett varv kanske ni tycker är lite, men det är bra för en som nästan aldrig joggar, med lite träning så lär jag nog orka mer o mer! pepp!

Nu blir det att ta det lite lungt, och vänta tills solen vill titta fram. Det ska ju vara sol idag, men på himelen visar det helt annat, hoppas det spricker upp nån gång ialalfall. Vill ju förbättra hyn lite, helt kritvit, haha!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?