Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110523 - Bio tonight


Hejje!
Nu är jag här igen för en uppdate. Vad har hänt sen jag skre här sist? Jag gick ut och la mig ute i solen trots dem hårda vindarna, shit vad mycket det har blåst/er. Men det hindrade mig inte från att få lite färg här och där. Så nu har man fått lite färg på överkroppen och ansiktet. Härligt.

Sen så kollade jag och min söta syster på "What heppined in Vegas?" väldigt rolig film må jag säga.  Riktigt bra skådisar. På tal om film så ska jag och min moder dra ner till stan för att kolla på den nya filmen av pirates of carribean, vid 20.00.  Har väntat så länge på den så nu måste man ju för fasiken se den (:





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?