Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110521 - Up and work



Godmorgon!
Nu har man precis ätit en god frukost och snart blir det att ta min drottningholm to the work. Jobbar till 16.00 och det kommer nog gå fort eftersom det var barnbidrag igår. Så det kommer nog vara många kommer dit med hungriga magar, det gillar vi. Efter jobbet så blir att åka hem, byta kläder för att sedan dra ut till landet, vår städa stugan och lite sånt, sen blir det väl att grilla lite på bryggan, mys! man ska ju passa på när vädret tillåter fint väder.

Föresten, nu är domedagen här, vi får allt se om lilla gubben hade rätt att jorden går under, om han har rätt så får man njuta lite extra idag ;)


Becca

sv: Ursäkta otroligt sent svar :)

Allt bra med dej?? :D

2011-05-21 | 18:40:15 | http://myranstankar.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?