Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110506 - Fredags kväll


Hej!
Nu har jag precis fått i mig lite kvälls mat. Vart rätt så hungrig så fort jag kom hem ifrån promenaden jag och mamma tog. Vi gick runt skroten och det tog 1 timme. Så motion har vi iallfall fått. Känner mig rätt så duktig faktiskt 35 minuter igår och en timme idag :) rätt så bra.

Nu ska jag kolla på det lilla av talang 2011 sen big brother. Vet dock vilka som är nominerade. Grukan, Katta & Peter så på söndag så tror jag det blir Peter som får lämna huset. Annars så har dagen rullat på like always.




N A T H A L I E n y r é n

Idag har jag inte gjort så mycket men nu blir det att börja fixa till kvällen, för din del då? :D

2011-05-07 | 17:17:55 | http://nathalienyren.blogg.se/
LolliitaaH

SV; Ja, jag tog ett dopp och fyfan vad kallt det var! :P Var som att stoppa handen i en frys ungefär hahahah :P

2011-05-07 | 20:05:15 | http://lolliitaahproduction.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?