Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110504 - hockey and fruitsallad



Hej!
Nu har jag precis satt mig i vardagsrummet och kollar på hockey och äter min fräscha fruktsallad som jag gjorde nyss. MASSA GOTT och nyttigt förutom vaniljvispen jag hällde på. (-)nnars ikväll så gick jag och mamma aldrig på den där promenaden jag skrev nyss.

Min systerk om nämligen hem en stund för att beställa hennes studentklänning som hon ska ha på sitt utsping om ca en månad drygt. Sen så beställde vi även massa kläder på nellos.se. Så mer kläer väntar mig! beställde ju en klänning och en top från bubbelroom imorse också. KUL!

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på hockey innan det det är dags att byta om till tv11 och se big brother!

Ida Tallhed - [ B L OG G D E S I G N ]

det är bamse! ;) han är yngst av dom och det är son till den andra vita (till höger). Bamse är 9 månader, hans mamma Tindra är 3 år och Stella är 3 år.

2011-05-04 | 23:52:24 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?