Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110330 - Make up store



Hej godingar!
Nu har jag precis kommit hem ifrån stan. Hängde ju med Helene till make up store för en medlems kväll. Tjejerna som jobbade där pratade om deras nya grejer som har kommit till våren, borste, mascara & kräm. Borsten var jätte skön. Sen därefter så köpte vi lite grejer eftersom de var 20% på allt. Vilket jag tjändee jätte mycket på. Det var ett nagellack, läppstift och conciler. (hur stavas det?) så nu har jag fått mig lite bra sminkprodukter.

Nu ska jag snart tvätta bort sminket och sedan vila mina stackars ben. Är skit trött i bena eftersom man har stott i 6 timmar idag eller mer till och med!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?