Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110328 - För tre år sedan....

.....

(Så var vi i thailand, dock sista dagen. Men gud vad härligt det där)

Hej!
Nu har man precis läst igenom lite inlägg på vad man gjorde idag för exakt tre år sedan. Då var jag och min familj plus mina kusiner i thailand, phuket, . Och idag så var sista dagen innan vi drog hem till kalla sverige.
Men denna dag så badade vi, solade, åt mat, packade, & njöt så inihelvete.

Det har gått tre år sedan vi var där nu men så fort jag ser bilderna så vill jag bara dit om och om igen. Sjukt fint ställe och så underbara thailändare. När jag har råd så ska jag definitivt dra dit igen! för sånt vackert land vill man ju inte missa!




- Det är ganska roligt att haft en blogg i tre år, man minns så mycket genom den! (:

emily

Härligt de ser ut! Ja vill bli behandlingsassistent, du? :)

2011-03-28 | 21:10:29 | http://agressia.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?