Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110326 - TRÖTT!



- Hej!
Nu har man precis kommit hem ifrån jobbet och dagen har gått hyfsat fort eftersom de har vart massor av folk som har vart sugna på MCD mat idag, men gud så trött jag är nu. Nu ska jag plocka lite, sätta på en tvätt och sedan betala mina räkningar.

Det verkar som de blir en lugn kväll idag också. Men det är väl lika bra eftersom man jobbar imorgon också. Men nästa helg blir det party så det är något jag ser framemot! (: nej om man ska sätta gång och städa lite så det ser fint ut när mamma och pappa kommer hem imorgon från Tallin!

kramkram




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?