Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110323 - Snödroppar, = vårtecken?

Tid: 12:07
Temperatur ute; 7+


- Hej!
Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha köpt lite nödvändiga grejjer i mataffären, gött att vara ledig idag. Nu stter jag i vardagsrummet och har precis kollat på lite gamla klipp från big brother de åren som har gått, rätt så kul faktiskt dock så känner man inte igen dom lägre förutom Muffe, jessica, och Carolina Gynning som vart känd pga big brother vinsten.

Nu ska jag snart sätta på en tvätt om jag orkar är otroligt trött idag, suck! men som sagt det är gött att vara ledig idag!


s a n d r a - Tävling pågår

oj då :( va jobbigt. hur länge var ni tillsammans?

2011-03-23 | 12:23:23 | http://ssandraf.blogspot.com



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?