Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110311 - Hemma mys



Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
Nu har man percis kommit hem ifrån min kusin vilket var såklart väldigt väldigt trevligt. Vi fikade och pratade gamla minnen och åt fasters goda fikabröd. Det var kul att träffa kusinerna pojkvänner också (: tänk att det har blivit så stora och skaffat pojkvänner. Tiden går så fort! :) Nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på Lets dance och har precis ätit  mammas goda taco paj och grönsaker, det ska bli gott o ha till matlåda imorgon!

Nej nu ska jag fortsätta att glo på tv! (: 
 
Tre bilder från kvällen: Linda, Frida, och lilla Kevin :)


Therése

SV: Ungefär åtta år :)

2011-03-11 | 21:49:32 | http://theresehyden.com



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?