Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110309 - sjunde himlen



Godmorgon!
Här sitter jag i vardagsrummet och kollar lite på sjunde himlen på tv5. Det är ganska mysigt program. Minns att jag kollade på det ofta när jag var arbetslös. Men det är man inte längre så det blir inte så mycket tv tittande på morgonen så jag missar serien dock.

Idag så har jag inga planer för dagen ska nog bara vara hemma och ta det lungt och vila upp mig inför 4 dagar arbete som man har framför sig. Men får se om man tar en liten promenad lite senare. Det är ju sånt fint väder idag, sol + plusgrader idag igen och fåglarna kvittrar och när fåglarna kvittrar så får man ännu djupare känsla av vår känslor. Längtar till all snö är borta och de sopar bort all grus efter den långvariga vinter som har vart. Sen är det härligt när blommorna börja knoppa och gräset blir grönare! Vill ja sommar nu nu nu!!



Anonym

sv: takc ås mkt.D

2011-03-09 | 11:14:40 | http://lavitadilovisa.blogg.se/
Linda

jadå d går kanon bra nu =)

2011-03-09 | 12:22:22 | http://lindiisboquiist.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?