Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110307 - en unge i minuten



Hej!
Nu sitter jag här igen med laptopen i vardagsrummet och tänkte uppdatera er lite. Nu sitter jag och glor på Big Brother det är kul att att ny person kommer in. Men idag så drog ju en ut ifrån huset frivilligt. Tråkigt att det är så många som lämnar programet efter bara två veckor drygt. För oss tittare är ju det ganska tråkigt att det är så många redan som lämnar programmet, undra vem det blir härnäst.

Från helt annat såg ni på premiären på tv4 som gick klockan 21.00. En unge i minuten. Där man får följa par som ska föda. Det verkar ju göra så ont att få ut ungen ur magen men som tur är det så kan man få bedövning. Men efter allt smärta så är det det finaste som finns när man ser sitt barn på sitt bröst. Jag fick lite tårar i ögonen av deras lycka!


Nathalie

Aa ganska länge!

2011-03-07 | 22:35:00 | http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Linda

tack som fan :) din meed!

2011-03-07 | 23:57:19 | http://lindiisboquiist.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?