Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110302 - Time to sleep



- Hej!
Nu ligger jag här i min varma säng med mama mini laptop. Tänk vad skönt det är att kunna ligga och surfa i sängen innan man lägger sig. Men nu tänkte jag bara uppdatera er lite igen som vanligt med andra ord. Jag har precis kollat på Big Brother och vad dåligt att Jessica har gått ur huset. Vad är det med årets deltagare? vet dom inte konsekvenserna till att vara med i programet? undra vem som går ut härnäst. Men ska bli kul att se vilken hunk som kommer komma in i huset på söndag!

Nej nu ska jag nog stänga av datorn och sedan försöka sova.
Good night!

sevendaysaweek

sv: men åh, tack så hemskt mycket!

2011-03-03 | 07:04:21 | http://www.sevendaysaweek.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?