Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110629 - Ågelsjön


12:33

27+ sol

Hejhej!
Nu har man kommit hem ifrån ågelsjön med min syster. Vi hade en liten piknik ute i naturen. Man ska ju passa på att åka ut till en sjö när man väl är ledig och väderguden ger oss sol och värme. Men dock så stannade vi inte där så länge. För systern min skulle dra till arbetsförmedligen. Så nu ska jag ska snart fortsätta att sola. Sen lite senare så blir det att dra till halvars och äta en glass. HEJ SOMMAR, HEJ LEDIGHET!








Emelie den bästa (y)

Sv; Härligt att höra :D

allt är bara bra med mig också!

2011-06-29 | 13:38:18 | http://onlyyemeliiiee.se
Mamma till William och bebis i magen

God kväll.Fina sommar bilder.Ha en skön kväll.kram

2011-06-29 | 20:52:47 | http://blondis81.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?