Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110626 - IKEA!



Hejsvej!
Nu har man precis vilat en liten stund. Vart så himla trött efter min och mammas trip till Ikea idag. Vi fick med de ena och det andra. Grejjer till köket, bokhylla, en jätte fin tavla med lampa i, eller vad ska man kalla det? ni får se den när jag har flyttat helt enkelt. Bästa köpet för idag.

Vi kollade även soffor. Men det fick vi inte med oss hem idag. Får bli nästa trip dit isåfall. Efter våran trip åkte vi förbi klinga för att köpa med oss lite mc dondalds mat hem. GOTT! men vi kanske fick vänta lite på maten kanske. Men eftersom jag jobbar på donken så har jag tålamod! ;)




Lite bilder som jag tog för en liten minut sedan!

Lisettes.se

Ååååh, jag ÄLSKAR din heather!

2011-06-26 | 23:05:14 | http://lisettes.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?