Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110624 - Glad midsommar vänner




God midnatt!
Nu har jag precis kollat på en liten kort film när jag & mina vänner plus deras mamma och mina föräldrar plus syster var på Liseberg, väldigt kul att se hur man har förändrats. Jag var ju jätte smal då om man jämför med nu. Men det är bara och köra om man vill se ut så igen.

Iallafall man blir så sugen att åka till Liseberg när man ser på såna filmer. Vi var ju också i Tylösand. Skit fint ställe. Dock så var det ganska lite folk där eftersom vi åkte på låg sängsong. Men en vacker dag i framtiden är jag där igen! Nu ska jag nog hoppa i sängs, glad midsommar!


Anonym

sv: ahha eller hur:D

2011-06-24 | 09:30:50 | http://lavitadilovisa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?