Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110624 - Dröm kåken



- Hej!
Nu har jag kommit hem igen efter en trevlig dag ute på landet med skratt och tips promenad. Dock var det synd att det började regna när vi skulle börja grilla ungefär en timme sedan. Men ska vara glad över att det inte regnade under dagen då vi åt lunch, tårta och gick tips promenad.

Och tips promenaden gjordes av min faster och hennes man. Jag gick med modern. Och frågorna var ganska svåra. Men jag och mamma kom 2:a iallafall och vinnaren var min pappa & min bror. Dom vann ett stort vinglas med massor med godis i och en lott som tyvärr inte var någon vinst på.

Nu ska jag väl kolla klart på dröm kåken som jag sitter ensamt i vardagsrummet och kollar på. Sen blir det nog att lägga sig. Lägger upp några av dagens bilder imorgon, när jag är piggare så att säga...

Glad fortsättning på er!






Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon gumman.

Ha en skön lördag.kram

2011-06-25 | 11:19:20 | http://blondis81.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?