Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110623 - Kebab pizza


- Hej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på någon film på sf från 94. Tror den heter pillertrillaren... Vet dock inte vad den handlar om eftersom man kom precis mitten av filmen. Annars ikväll så har vi ätit pizza och kollat på lite saker till lägenheten...Jag vill shoppa nu! :)


Ida Tallhed

tid har jag ont om nu. kommer hem de 27 juni sent på kvällen. men har då sällskap med mig av min kompis oh två av min mans barn till den 7 juli. vet inte om jag hinner under tiden som jag har besök. kanske efter det i så fall :)

2011-06-24 | 10:23:02 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?