Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110622 - Denna sommar också




- Hej!
Nu sitter jag här i källaren och känner hur det stinker från toaletten. Vi har nämligen fått något slags stop i toaletten igen. Precis som förra sommaren. Men dock kanske inte lika allvarligt. Vi får hoppas på det iallafall.
Mardrömmen är ju att gräva upp trädgården, det vill vi inte. Mycket onödiga pengar som går åt då.

Annars ikväll så har vi bara tagit det lungt, ätit taco och pratat inredning! :) oh det ska bli så kul att inreda precis i min smak!  nu ska jag hoppa i sängs. Är rätt trött. NATTI NATT!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?