Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110621 - Hageby centrum


Hejsvej!
Här sitter jag och har precis sett filmen the voice med Hilary Duff. Väldigt bra film. Förutom lite sorlig när hennes brorsa omkom i bilolycka. Annars idag så har jag hängt med mamma & min syster till hageby centrum "värdens centrum" vi åkte dit egentligen för att lämna ett halsband och byte det mot en ring och örhängen. Sen vart lite shopping på Gina tricot. Mamma köpte en rosa kofta för 100 kr och ett svart linne. (TACK) och så fick systra mi lite också... :) Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har världens huvudvärk... suck!


Hittade denna söta länk på fokis blogg, katten låt valpen få lite mat med!

SÖSTSÖT!!

Ida Tallhed

det är ganska komplicerat om man inte förstår sånt med koder. kan förklara en annan dag. eftersom jag är på resande fot nu så har jag inte riktigt tid.

2011-06-22 | 09:04:10 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?