Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110616 - Studentfest

Tid: 21:48
Temperatur ute: 16+

Hej!
och så var denna långa dag avklarad. De sista gästerna drog kanske för 45 minuter sedan. Så nu passar jag på att uppdatera er lite. Min syster tog som sagt studenten idag. Så idag har det vart full rulle all day long. Först förberedelse för mat, kolla på syster när hon sprang ut, (försöktei allafall) var skit mycket folk. Men vi såg henne iallafall.

Och snacka om glädje tårar när hon kom fram till oss. Vilken lycka. Sen så kollade vi på när hon åkte iväg på sitt flak. Jag ångrar att jag aldrig fick uppleva flakupplevelsen. Många säger att det var det roligaste på hela studentveckan. Men men. Glädjen smittas iallafall.

Sen medans hon åkte så fixade vi maten och donade till gästerna kom.... vilket var väldigt trevligt! nästa gång är min kusin som springer ut, maffit! (: nej nu ska jag tvätta bort sminket och sedan hoppa i sängs. Vaknade som sagt 06.00 i morse. TRÖTT TJEJ!











Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?