Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110614 - Stor handling



Hej!
Nu har man äntligen kommit hem ifrån en lång dag. Först jobb 11.30 till 18.00. Sen kom min kära moder och hämtade upp mig på jobbet. Vi skulle åka till maxi och köpa massvis med mat till torsdag. Då vi ska fira min lillsis på studenten. Men innan fick gick in där så gick vi en snabbis på Servera. För att köpa ännu en present till systrami, eller ett och ett, hon fick 2 stycken därifrån.

Och jag själv köpte ett pajsett, med olika storlekar. Bra att ha inför flytten! (: hihi! Nu ska jag försöka bli av med min dumma huvudvärk som kom efter 18.00. SUCK!!not fun!





Anonym

sv: ja snart i 2 år:)

2011-06-15 | 08:33:31 | http://lavitadilovisa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?