Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110612 - Sunday evning



Hej!
Nu jag här igen efter några timmars låg bloggtorka. Jag har precis sett några avsnitt av skilda värdar. Om man ser på ett avsnitt så är det svårt att slita sig ifrån. Så det blir ett avsnitt till och ett till. Det är så bra och spännande. Längtar tills volym 3 kommer. Märks att jag älskar denna serie! kom ihåg att det alltid gick på onsdagar och när jag var i skolan då längtade jag hem bara för att det skulle visas på kvällen, och massa annat som gick på 20 talet, bland annat, kanan & vox pop, do you remember?

Annars idag så har jag legat och solat, och det ser faktiskt ut som jag har fått lagom färg idag. Härligt att det ger resultat. Dock kunde det ha blåst mindre och varit lite högre temperaturer. Men jag hoppas det blir lite varmare på midsommar veckan då jag har semester! :)



lovisa

sv: jadu firat killen på studenten:)sJ?

2011-06-13 | 08:38:19 | http://lavitadilovisa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?