Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110611 - Studentstädning



Tjollahopp!
Nu har man precis satt på en ny tvätt och har precis damsugat klart. Har passat på att dammat & damsugat här nere i källaren eftersom vi får hit folk hit på torsdag på för att min syster tar studenten då så då kommer det komma lite folk, vänner till syster och några utav släkten. Det ska bli kul.... Alla vet ju att studenten är en av de bästa dagarna i ens liv.. så kände ilallfall lilla jag när jag tog för 2 år sedan. Tiden går fort!



På tal om student så var jag ju på sån här hudvårds party igår med Sanna. Vi fick pröva på olika krämer och lite foundation. Intressant! synd bara att Mary Kay som det heter ska kosta så dyrt, över 1000 kr. Sen efter partyt så drog jag upp till min syster för hon satt och drack lite med Sofie, Vicky & Tess. Sen lite senare så drog vi ut till deli. Och sancka om studenterna festade loss!! :)





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?