Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110609 - Kvälls promenix



Hejsvej!
Nu har man precis hängt upp lite tvätt som mamma satte på förut. Annars så kom jag precis kommit in. Jag och mammasen har tagit en liten kvälls promenix. Vi gick ett varv runt skroten som tog ungefär 50 minuter. Så nog har vi allt rört på fläsket denna afton.

Annars idag så har jag jobbat och styrt all day long. Runt lunch tid så vart det proppat med hungriga gäster. Vilket gör att vi får mycket att göra. Men jag gillar ju när det är fart och fläng. Tycker om att ha tempo. Men nu är jag ledig några dagar från jobbet och det är välbehövligt (:

Nu ska jag tvätta bort mascarna och kanske sätta på några avsnitt av skilda värdar, den serien som hade miljontals tittare varje dag på 90 talet! (:




Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

vissa bilder som ligger i din design är uppladde via en testblogg jag har där jag laddade upp bilderna när jag skapade designen. på grund av att jag ska plocka bort min testblogg så kommer bilderna automatiskt att försvinna. därför skulle jag behlva inloggning till din blogg och ladda upp bilderna via den istället så inga bilder från din design försvinner :D



mejla mig din inloggning så jag kan fixa det! :)

[email protected]



har ganska många bloggar att göra så på så jag säger till när de är klart så du vet de :)

2011-06-10 | 13:31:56 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?