Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110607 - Tisdag



- Hej!
Nu har man kommit hem ifrån min bror längenhet och hängt där. Det verkar som jag kommer få ta över den i höst. De ska ringa! :) jag hoppas det på bästa. Jag vill flytta samtidigt som det känns läskigt. Men man kommer väl vänja sig med tiden. Kanske inte bara jag som känner så.

Men man måste ju passa på när ens syskon flyttar till ett annat place. Annars idag så började dagen med att jag mötte upp min syster för att sedan bege oss till swedbank för att göra ett konto för skatteåtebäring. Så nu hoppas vi på att vi hinner få pengarna runt midsommar.

Sen efter det så hämtade vi studenthäfta och lite annat kul. Kollade även på skor. Hittade ett par svarta med klack på din sko som jag funderar på att köpa. Annars så har livet rullar på!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?