Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110605 - Big Brother final



Hej!
Nu har man precis sätt på ett klipp från nyhetsmorgon där gamla deltagarna deltog för att prata lite med Tilde. Dom fick även prata med grabbarna i huset. På tal om dem. Undra vem som tar hem hela skiten om bara en timme. Hoppas det blir Simon. För han verkar ha ett hjärta av guld, iallafall vad man har sett av honom i huset.

Kommer vara ganska tomt att det är slut ikväll. Det var ju Big brother man har sett på snart varje dag 106 dagar, coh nu är det slut, vad ska man nu titta på? ifos så är det bara ett tecken på att sommaren har kommit. Hoppas det kommer bli en säsong till. Det är så kul!

Här kommer det några bilder ifrån bigbrother huset.






Anonym

tack, sjukt snygg blogg! :)



Just nu är jag finalist i en tävling om en Onepiece, och jag vill hemskt gärna vinna! Alla som röstar på mig får såklart en länk på min blogg när tävlingen är avslutad, du skulle vara guld värd om du skulle vilja gå in och rösta på mig, nummer 12, här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html



tack på förhand! det är bara att skicka en kommentar när du har röstat så länkar jag dig :)

Det här är sista dagen man kan rösta, skulle betyda massor för mig !

förlåt om du inte gillar sån här reklam ! <3



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-06-05 | 21:51:24 | http://hannalovisasol.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?