Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110604 - Värmebölja



- Hej!
Har nyss städat lite i köket. Så nu är det fint! Nu tänkte jag hälla upp ett glas isvatten och sedan kolla på Skilda värdar, den serien äger alltså. Egentligen så vart jag bortbjuden på fest hos Nadja som nyligen har fyllt år. Men tyvärr så kan jag inte komma eftersom jag jobbar imorgon och sedan har jag inga pengar.


På tal om jobb så har det vart ganska lungt idag eftersom det har varit 27 grader idag. Helt underbart! så när jag kom hem vid tjugo över 4 så log jag och solade lite med min syster på gräsmattan! :) kändes förjävla gött!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?