Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110603 - Summer night



-  Hejsvej!
Kom nyss in efter att ha ätit lite utemat på altanen med min bror och pappa. Mamma åkte till Ludvika tidigt imorse. Annars idag så har jag jobbat all day long. Kändes inte så kul eftersom det är högsommar värme. Typsikt att det ska vara fint hela helgen när jag jobbar, haha. Man vill ju passa på att njuta så mycket som möjligt när det är så här fint.

'Men fick lite sol på mig i morse iallafall. Nu ska jag koka makaroner till min matlåda. HEJS!


Thirése

till söderköping:) jag bor ju här nu hos pappa, flyttade för en månad sen, men sen flyttar jag & robs ju till en tvåa här i sörping:)

2011-06-03 | 20:50:46 | http://thirese.blogg.se/
EMELIECATRINE

Vi bodde på Delfino Hotell.

2011-06-03 | 23:48:21 | http://emeliecatrine.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?