Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110730 - Renget som bara öser ner



- Hejsvej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och hör hur regnet slår mot altanen taget. Det verkligen spöregnar. Vilken regning sommar vi har i år, suck. Men det är mysigt ändo på något sätt. Men man blir ju lite "rädd" för när det verkligen öser ner eftersom det var vattnet som orsakde fuktskadan i hela källaren. Nu är det en veckan sedan det hände, snacka om marddröm.

Ni som inte har vart med om det va glada för det, tänk er själva att ni ser hur vatten förstöra eran villa. Usch nog om det idag så har jag vart med M och hans söta lilla dotter. Snacka om charmig! tänk att en liten unge kan göra en på bättre humör! undra när nästa träff blir.









Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?