Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110728


Hej!
Jag små ler lite när jag gick in på en sida nyss där en person skrev ner hur mycket den personen hatar vissa personer. Om man tycker så illa om några personer varför lägga ner en så jävla mycket tid på att skriva ner det på sin sida? det är ju ett tecken på att man fortfarande bryr sig på ett eller annat sätt, eller vad tycker ni? om man hatar någon så är det ju inte ens värt att nämna personerna i frågan. Sån är jag iallfall =)

Annars så sitter jag i vardagsrummet och ska snart ta mig en frulle sen tror jag att det blir landet med min kära familj. Man ska vara glad över att man har en familj som alltid finns där, i vått och torrt. Familjen är det viktigaste man har.Det finns ju många indivder i denna värld som varken har någonstanns och bo eller har mist sin familj eller släkt. Tänker på dom stackars barnen i Afrika, hur synd är det inte om dom? egentligen ska man skänka bort pengar till dom där nere så dom kan få äta och inte dör av svält.

Egentligen har ni tänkt på hur bortskämda vi här i eruopa är? vi behöver bara öppna kylskåpet och där kan man välja och vraka vad man vill ha en del får kämpa för sina liv för att bara få vatten? livet är allt orättvist!


Sandraa

Tycker att du ska sluta snoka och hålla på på Annas blogg. Släpp henne och bara gå vidare. Du behöver inte kommentera och sen låsa din egen blogg.

2011-07-31 | 23:38:45 | http://theleadeer.blogg.se/
Emy

Eller så beror det helt enkelt på att man vill ventilera sig? Det tror jag iaf ;)



Och du lille vän, du behöver inte låtsas som att du inte är inne på -du vet vems- blogg och snokar. Det finns något som kallas ip-adress och hon vet redan att du är där var och varannan dag. Bättre att stå för det, att du snokar ^^



Håller med föregående talare Sandra.

Finns inte så mycket mer att tillägga förutom möjligtvis ett litet skratt, bara för att du är lite smått patetisk :) --> hahaha xD



Sköt om dig "raring"

2011-08-17 | 01:29:34 | http://rednalyn.blogspot.com



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?