Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110728 -



- Hejsvej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och glor runt lite, ska väl gå upp till mitt gamla rum och sova snart. Är ganska trött efter denna dag. Idag så vart det inte landet för dels för att det började regna och att vi kände att vi behövde ta hand om villan liten. Vi rensade på vinden och sen åkte vi och slängde all skit på returpunkten i Åby.

Lite senare så kom syster o Henke hem hit för vi bestämde oss att grilla här hemma istället, vilket funkade lika bra.
Gott var det också, grillning tillhör sommaren. Nu ska jag snart göra mig ordning för sängen och hoppas jag kan sova inatt eftersom man inte somnade förens vid halv tre inatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?