Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110725 -


Hejsvej!
Idag har man inte haft tid att uppdatera här. Vilket ni kanske kan förstå? Idag så började dagen med att jag och min mamma drog till öb & rusta för att köpa lite grejer bland annat torkställningar som vi kunde hänga alla kläder på. Nu är det stor det tre ställningar på altanen och på gräsmattan.

När vi kom hem så hämtade jag mina kläder från källaren eftersom ingen kan bo där nere för tillfället. Så jag fick ta en garderob på vinden, mitt gamla tonårsrum. (-)nnars för någon halvtimme så var jag och käkade med syster och hennes pojkvän. Trevligt!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?