Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110724 - Gamla rum



Hej!
Nu har jag precis satt mig här uppe i mitt gamla tonårsrum. Nämligen på vinden. Får ha mitt "rum" här tills jag tar mitt pick och pack till min lägenhet. Eftersom vi har rivit alla golv nere i källaren och börjat riva väggarna ser ut som som det såg ut när vi flyttade in för ungefär 20 års  sedan innan vi gjorde hem trevligt där nere. Så idag så har man samlat alla saker i kartogner, slängt alla kläder i olika påsar för tvättning som kommer ske hos min syster eftersom vi inte har vågat testa tvättmaskinen ännu.



Hittade några bilder när vi renoverade källaren år 2003
 då visste vi ej att vi skulle behöva ta bort detta efter
7 år.

Anonym

- hehe okej!

2011-07-25 | 17:46:35 | http://dajeroma.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?