Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110724 - Fuktskadad



Hej!

Länge sedan jag skrev här men det har hänt lite saker som man verkligen inte hade förväntat sig. Det började med att jag skulle lägga mig i fredags kväll. Men kunde inte sova pga att det åskade och blixtrade så oändligt. Sen gick jag klev jag upp till övervåningen för att prata lite med mina föräldrar. Sen efter ett tag gick jag ner och la mig igen.

Då hörde jag något konstigt ljud från badrummet så jag gick in och där och då hade det blivit översvämmat och det var så mycket vatten så det vart vatten i hela källaren. Jag skrek på pappa & mamma och det första vi gjorde var att ta bort alla saker och sedan ösa bort vatten, höll väl på hela natten.

Det var mycket saker som vart förstörd bland annat min kamera, mitt ljud till datorn, och min externa hårdisk. Men som tur var så klarade sig datorn. Sen vart det annat som vart förstört, massa kort, möbler. Vi var heller inte ensamna om händelsen flera av grannarna fick med vatten, vissa krogar fick stängas pga översväming och gator vart avstänga pga mycket vatten! vilken katastrof natt!

Och det som kändes surt var att jag, mamma, pappa & mammas vän skulle till kära göteborg och kollade på Roxette som spelar ikväll. Vi hade bokat camping plats till tisdag. Men det sket sig. Mycket pengar försvann i onödan. Bra start på min semster va?













Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?