Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110722 - TRÖTTHET



- Hejsvej!
Har ni sovit gott? det har jag fan inte gjort. Andledningen till det så är det det åskade rejält inatt och det precis över oss också. En blixt gav ju en jävla smäll så det kändes i golvet. Jag som inte gillar åskan när det är nära var livrädd precis när som man var när man var liten. Man blir ju ännu mer rädd när man har läst om pappan som dog när blixten tog han i friggebo. Läskigt! vädergudarna bråkade visst inatt.

Nu har det iallafall lungnat sig och det verkar som det kommer forsätta ikväll också, men vi får se. Idag blir det iallafall jobba till 18.00 sen dra hem till min bror för lite inflyttningsfika. Skönt för honom att han kan börja om på en ny kula i sin lägenhet! =)





Anonym

sv: HärligT:) def unkar!

2011-07-22 | 11:30:15 | http://lavitadilovisa.blogg.se/
MADDES

Jag brukar titta på Lotta på liseberg ibland :) det är lite mysigt.

2011-07-22 | 22:47:29 | http://maddisenj.blogg.se/
Ida Tallhed

jo men mejla mig inloggning, bilder å säg vilka bilder som ska vara kvar i menyn så har jag ju.. d¨kanjag ändra de så frot min internet börjar funka normalt. haft åskoväder med strömavbrott hela natten :/ nu funkar internet, men de dör om vartannat :/

2011-07-23 | 16:46:15 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?