Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110720 - Sockerkaka



- Hejhej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och glor lite på soffor.  Behöver köpa en inom snar framtid eftersom man flyttar in i lyan snart. Nästa vecka ska jag försöka få hem mig en tv och en dvd. (-)nnars så jag jag precis gjort två sockerkakor, en med äpplen i och en utan., hoppas dom smakar bra.

Annars så har dagen rullat på, mycket och göra idag på jobbet eftersom det var barnbidrag idag. Många barn familjer som kom och åt och smutsade ner. Men vi är vana vid det så vi tar det bara med ett leende ;) men det känns i kroppen att man har ansträngt sig idag så det blir nog att lägga sig tidigt ikväll...


Anonym

Hej är allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en VALFRI VARA; det kan vara allt från badmode till jackor, väskor, smycken, skor, plånböcker mm av märken som chanel, dior, ed hardy, converse och många fler!

allt du behöver göra för att delta är att välja ut en vara du vill vinna och kommentera att du är med men länken till din vara, om du vill läsa mer/delta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-07-21 | 14:43:48 | http://lavitadilovisa.blogg.se/
Ida Tallhed

mejla inloggning å bilder då. vilka bilder ska vara kvar eller ska alla bort för at bara nya ska in. de e mycket nu. har som inte tid riktigt. designjbb, migrän, haft besök och nu kommer mamma om några dagar. så vi har som inte varit ifred på snart två månader :/



förlå om de tagit tid, men även jag har ett liv å vill göra annat ibland. förlåt om jag lät otrevlig. iget illa menat :D

2011-07-22 | 15:00:32 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?