Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110718 - REGN



Hejsvej!
Nu har jag precis gjort rent och snyggt i köket efter gårdagens besök. Mitt ex kom nämligen till mig igår. Så vi kollade på film och åkte lite bil. Känns konstigt att vi  möts igen efter 4 år. Mycket har hänt sen dess. Men kändes som vi bara hade varit ifrån varandra en vecka eller två. Kul att vi har fått tillbaka kontakten igen.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tänkte ha bakat något men jag inte tillräckligt med mjöl för att baka något och jag vill inte åka och köpa det just nu eftersom regnet öser ner!!! låt regnet komma den här vecka för jag vill ju ha sol nästa vecka då jag har två veckors ledigt.  Vi får hoppas på det bästa.! 


ebba

sv; ja jättekul faktist :D

2011-07-18 | 17:39:02 | http://damnebba.blogg.se/
MADDES

Ja fy tusan vad trist väder det varit idag :(

2011-07-18 | 19:38:40 | http://maddisenj.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?