Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110710 - MINI GOLF



- Hejsan!
Då har man tagit sin första mini golf match  på himpa fältet med min syster, bror & far. Min bror vann stort och jag kom sist, like allways. De förbannande sexorna alltså. Men det var kul, och man fick dom där sommar känslorna för en stund.


Annars idag så har jag vart på stan en snabbis och köpt sminkborttagnings medel. Annars så har jag varit rätt så seg idag, eftersom man var hemma hos Tess igår. Vilket var trevligt. Roligt med singstar!!





EMELIECATRINE

Om du hade läst noga så står det att jag börjar i morgon...

2011-07-10 | 22:27:23 | http://emeliecatrine.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?