Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110706 - Underbara sommarkväll


23+ sol
- Hej!
Nu har man äntligen fått sluta för denna dag och idag var det väl lite små segt emellan åt. Inte så många som var sugna på mc dondalds mat denna afton precis. Men det kan jag förstå. Det är ju så himla skönt ute. 23 grader och sol. Nu skulle man vilja åka ut till landet och sätta sig vid en klippa och se solnedgången! himla mys. Men dock så kan jag inte komma dit eftersom bilen inte är hemma så istället ska jag värma lite mat och sätta mig på altanen!


Mamma till William och bebis i magen

God kväll.min son är 18 månader..stora pojken.Ha en mysig kväll..

2011-07-06 | 20:46:21 | http://blondis81.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?