Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110704 - Home alone



- Hej!
Nu har man precis fixat lite i hemmet. Har inte varit hemma så länge. Har ju som sagt varit på hageby centrum en snabbis. Har shoppat lite men tyvärr inte till lägenheten. Men det får bli en annan gång. Jag fick med mig ialalfall underkläder, hudvårdprodukter, en film, & en målar bok. HAHA. Tycker om att måla. Många kanske tycker det är töntigt att en tjej i 22 års ålder tycker om att måla i barnmålarbok men i själva verket. Vad är det töntiga i det hela? själva pennorna eller själva boken? jag tycker är dö kul! :) man ska ju vara "barn" så länge man kan ;)


Mamma till William och bebis i magen

Fin blomster bukett...

Skoj att du hittade något till dig..kram

2011-07-04 | 14:05:15 | http://blondis81.blogg.se/
Tina

Ja visst blev det. :) Kommer sitta där många kvällar i sommar. :) Bara det är fint väder.



2011-07-04 | 14:40:16 | http://aniit.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?