Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110120 - Barnbidrag



HejsanHejsan!
Har ni haft en bra dag? jag har haft en bra dag för min huvudvärk släppte innan jag började jobbet. TACK! men dock så har jag ju kvar hostan men dock inte förskyld och feber. Konstigt alltid när jag får hosta så har jag alltid haft en rinnade näsan eller så har det alltid kommit efter förskylningen om ni förstår vad jag menar?

Iallafall så har det vart lite och stå i på jobbet idag och det är ju för att det är barn bidrag idag och det är ju alltid roligt när det är full rulle på donken eller hur? våran resturang är ju rätt så stor också, och mitt i city. Så det är ju aldrig dött förutom när det är stor helger förstås.  Men jag jag trivs på mitt jobb, för det som gör att man trivs är ju att man har så trevliga och roliga med arbetare! (y)




♥ Mallan Brallan ♥

svar: jag ska äta chips och dipp imorgon ;D

2011-01-20 | 20:59:06 | http://mallanbrallans.blogg.se/
Jazzmine

sv: Hihi :) Vi träffades när vi var 10 genom min bästa vän och så var vi tsm lite "oseriöst" när vi var små 2 gånger och sen nu är vi tsm :)

2011-01-20 | 22:12:09 | http://jazzminedahl.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?