Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110117 - Lediga dag

Tid: 14:19
Temperatur ute: 4+


Helly boys and girls!

Nu har man precis tömt diskmaskinen och stoppat in den orena i den istället. Jag har inte vart hemma så länge för jag har vart ute och gått runt skroten som tog ca en timme, gud så skönt det är att promenera, och gud så mycket roligare det är när när man har musik i öronen, det är ju lixom musiken som gör en peppad iallafall för mig. Så idag kan man ligga i soffan utan att få ångest, DUKTIGAJAG. Nu blir det att sätta på en film och bara njuta av min lediga dag!


anna

promenad + musik + kameran = underbart ;)

2011-01-17 | 16:03:36 | http://blacknalyn.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?