Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110113



Godkväll!
Dock lite sent och uppdatera kanske. Men idag så har jag faktiskt inte orkat skriva något, eller rättare haft något att skriva om. Men idag så har jag bara jobbat som vanligt, sen så kom syster och mammi och hämtade upp mig för de hade ändo vart i hageby och glott på skor så då åkte dom förbi och hämtade upp mig vid stan. Sen så drog vi förbi mc för att köpa med oss några hamburgare hem. GÖTT! men lite för mycket kallorier?

Sen lite senare så kom Johan och Anna med fyra semlor till osss, det var gött som satan men det är väl lite tidigt att äta det nu? eller är det någon som vet när semledagen är? medans vi åt det så glodde vi på halv åtta hos mig och lite av matchen "sverige - chile" dock vet jag inte vilket lag som vann. För jag och min syster höll på att rensa lite i badrummet här nere. Så nu är badrummet fint här nere!

Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag kan gå och lägga mig för det är ju en dag imorgon också. Fredag också, much to to on the work, and i like it! ( :

Nattinatti!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?