Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110111 - Sommar



Hejsvej!
Nu sitter jag och funderar på när jag ska ta semester i sommar. Man måste ju vara i god tid. Sista inlämingsdagen är i slutet av 31 mars. Så det är ju ett tag kvar. så jag har gott om tid och välja. Annars idag så har vi firat mamma lite med god mat och en god tårta. Och så har jag, mamma & min syster garvat åt några klipp på youtoube.se. Ett gott skratt förlänger livet! Nu funderar jag på att göra mig ordning för sängen för jag är sjukt trött.

: Bilder från ikväll dårå:




Sanne

sv: varit i skolan och sen tränat! dudå?

2011-01-11 | 22:40:22 | http://sannemariaander.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?