Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110110 - Ny design igen



- Godkväll!
Nu har man skaffat sig en ny design då, en vän ville göra en ny åt mig. Tack för att du ville lägga din tid på att göra den. Så nu får man se hur länge man har denna header. Jag ju min gamla kvar. Nu tänkte jag faktiskt fixa mig inför läggdags för det är ju en dag imorgon också, inte vilken dag osm helst, utan min mamma fyller år! :)

min gamla, vilken är snyggast? :)


EmelieCatrine

Nej, jag fyller ju inte förrän i september. Men vet inte, är dom stenhårda tror du? Annars går det nog ändå, en tjejkompis brukar bli uppskriven på listan i och med sitt jobb. Jag vägrar gå till "Puls" och Grand är ju också 23. Så vart ska man gå liksom? Norrköpings uteliv suger ju =/

2011-01-10 | 23:08:23 | http://emeliecatrine.blogg.se/
elin amour [en störd jävel]

söt blogg jag trilla in i :)

hur är läget?

2011-01-10 | 23:41:41 | http://onefabulous.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?