Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110109 - Små frallor



Hej!
Nu har vi vart påt igen nu har jag precis blivit klar med frallorna, mamma la precis in dom i ungnen. Hoppas dom blir goda, men det tror jag säkert. Sverige kakan vart iallafall dunder god! nu ska vi snart göra iordning tacos och sen blir det att spela bingolotto ikväll med mamma, tänk er om man kunde vinna resan till thailand för 30 tusen med fritidresor? jag skulle skrika av glädje men sån tur har man ju inte, det slutar väl med att man inte inte vinner ett skit som vanligt, haha!

some pictures


Jazzmine

sv: Jag ska precis spela :) du då? :)

2011-01-09 | 16:42:28 | http://jazzminedahl.blogg.se/
EmelieCatrine

Ja, men den är ju så himla bra =) Ska du ut något i helgen då?

2011-01-09 | 17:08:03 | http://emeliecatrine.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?