Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110107 - Friday!

Tid: 09:46
Temperatur ute: -0


Godmorgon!
Har ni sovit gott? själv så har man sovit som en bebis. Nu ska jag snart gå in till badrummet för att göra tänderna rena sen bege mig till spårvangen för lite jobb. Gud så skönt att det är fredag, äntligen! uppskattas verkligen. Idag jobbar ju som vanligt till 18.00 då ska mamma hämta upp mig för att sedan åka och handla lite inför min bakning som jag ska göra ihelgen, jag ska nämligen baka matbröd (:

har ni något bra recept på ett gott bröd?



Jazzmine

sv: Nej men jag har haft :) Har du?

2011-01-07 | 14:00:11 | http://jazzminedahl.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

oj, är inte det väldigt stressigt? nej det gör jag inte :)

2011-01-07 | 20:57:59 | http://josefinethyberg.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?