Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110106 - Varma mackor



Hej gummor och gubbar!
Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar lite på tredje filmen av göta kanal 3. Av alla dom tre filmer så tycker jag faktiskt att trean är sämst av dom. Annars så har jag precis ätit varma mackor som mamma gjorde till mig o far förut. Det satte fint i magen.

Annars idag så har jag jobbat hela dagen och dagen gick så långsamt för det är ju en röd dag idag. Så det var lungt, men som tur så vart ju sf öppet så vi fick lite och göra iallafall. Som tur är det en vanlig dag imorgon.

Vad har ni gjort idag?

anna

exakt..hon har ju tuberkulos :( man dog av de förr i tiden..

2011-01-06 | 22:47:22 | http://blacknalyn.blogg.se/
Jazzmine

sv: Oh ja! :) Man ville typ ta med massa hem haha

2011-01-06 | 23:54:00 | http://jazzminedahl.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?